Στις ευκαιρίες που δημιουργούνται μέσω του διαδικτύου για τις ελληνικές επιχειρήσεις μίλησε σε ειδική εκδήλωση του Leader School για τις μικρομεσαίες εξαγωγικές επιχειρήσεις ο κ. Σίμος Κοσμετάτος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων & εκπαιδευτής στα σεμινάρια Digital Marketing στο Leader School.
Οι Ελληνικές επιχειρήσεις μπορούν να ανοίξουν ένα νέο επιχειρηματικό παράθυρο που μπορεί να αποτελέσει σανίδα σωτηρίας για μικρομεσαίες αλλά και μεγάλες επιχειρήσεις που επιλέγουν τα εργαλεία του digital marketing για να διαθέσουν τα προϊόντα τους σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το Digital Marketing προσφέρει λύσεις για εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε επίπεδο B2B αλλά και λιανικής. Ακόμα κι αν ο τομέας δραστηριότητας είναι εξαιρετικά εξειδικευμένος το digital marketing φέρνει σε επαφή τις Ελληνικές επιχειρήσεις με δεκάδες επιχειρήσεις στο εξωτερικό.
Σύμφωνα με τον κ. Σιμο Κοσμετάτο που εξειδικεύεται στην εκπαίδευση σε θέματα digital marketing στο Leader School, υπάρχουν σήμερα 5 βασικές επιλογές που δίνουν τις αντίστοιχες λύσεις και παρέχουν διέξοδο στις ελληνικές επιχειρήσεις.
Διαφήμιση Facebook & Στοχευμένες Επιλογές: Το Facebook είναι το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο ενώ έχει μια σύνθετη διαφημιστική πλατφόρμα που μας δίνει πολλαπλές επιλογές για να στοχεύσουμε τους χρήστες με βάση τη συμπεριφορά τους ή την επίσκεψή τους στη σελίδα μας. Αν γνωρίζουμε καλά το κοινό που στοχεύουμε μπορούμε να το εντοπίσουμε με βάση τα ενδιαφέροντά του ή συγκεκριμένες κινήσεις του σε ένα συγκεκριμένο γεωγραφικό πλαίσιο. Σύμφωνα με τον κ. Σίμο Κοσμετάτο “το Facebook δίνει όλο και περισσότερες επιλογές ενώ η δυνατότητα να πληρώνουμε με την εμφάνιση μπορεί, υπό προϋποθέσεις, να μας φέρει ένα στοχευμένο κοινό με ελάχιστο κόστος”.
Στοχευμένη Διαφήμιση μέσω Twitter: Μπορεί η διαφήμιση στο Twitter να μην έχει ακόμα ανοίξει ολοκληρωτικά για την Ελλάδα αλλά είναι θέμα χρόνου ενώ μπορείτε να παρακάμψετε το εμπόδιο με το κατάλληλο ετήσιο budget και να κάνετε κανονικά διαφημίσεις στα αγγλικά. Το Twitter μας δίνει τη δυνατότητα να στοχεύσουμε διαφημιστικά τους λογαριασμούς ανταγωνιστών οπότε μπορούμε να αξιοποιήσουμε εύκολα την οργανική ανάπτυξη των λογαριασμών των ανταγωνιστικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό προωθώντας τη δική μας επιχείριση.
Διαφήμιση LinkedIn και εξειδικευμένες επιλογές στόχευσης: Η διαφήμιση στο LinkedIn σήμερα στη χώρα μας δεν υποστηρίζει τα Ελληνικά όμως ήδη πολλές και μεγάλες επιχειρήσεις αξιοποιούν την διαφημιστική πλατφόρμα στα αγγλικά. Πρόσφατα Ελληνική εταιρεία μετεκπαίδευσης πιλότων που στόχευε υψηλόβαθμες θέσεις σε αεροπορικές εταιρείες στην Ασία επέλεξε το LinkedIn ύστερα από την καθοδήγηση του Leader School για να εντοπίσει πιθανές ευκαιρίες. Με το LinkedIn και τη διαφημιστική του πλατφόρμα, αν γνωρίζουμε τη θέση εργασίας ή τον κλάδο του κοινού μας μπορούμε να το στοχεύσουμε ενώ είναι δυνατή και η στόχευση συγκεκριμένων θέσεων σε συγκεκριμένες εταιρείες σε συγκεκριμένες χώρες.
Διαφήμιση σε στοχευμένα βίντεο στο YouTube: Το YouTube είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο μετά τη Google, είναι επίσης η μεγαλύτερη πλατφόρμα βίντεο στον κόσμο και φυσικά είναι το site που αναζητούν εξειδικευμένες γνώσεις on video οι χρήστες στο ίντερνετ. Από την πλευρά του διαφημιζόμενου έχουμε τη δυνατότητα να στοχεύσουμε τη διαφήμισή μας σε εξειδικευμένα βίντεο, εταιρικά βίντεο, βίντεο ανταγωνιστών και να προσεγγίσουμε ένα κοινό που ψάχνει εξειδικευμένες πληροφορίες.
Διαφήμιση Google Adwords σε συγκεκριμένες λέξεις & site: Το Google Adwords μας δίνει τη δυνατότητα να στοχεύσουμε συγκεκριμένες λέξεις που αναζητούν οι χρήστες στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα στη μηχανή αναζήτησης της Google. Αποκτώντας τις κατάλληλες γνώσεις μέσα από τα σεμινάρια του Leader School οι επιχειρήσεις μπορούν να στοχεύσουν ακριβώς τις λέξεις που τις ενδιαφέρουν αποφεύγοντας παγίδες γενικής στόχευσης με αποτέλεσμα άμεση πρόσβαση ακριβώς στο κοινό που τις αναζητά. Παράλληλα έχουμε τη δυνατότητα να στοχεύσουμε συγκεκριμένες εξειδικευμένες ιστοσελίδες σε περίπτωση που αυτές ανήκουν στο δίκτυο συνεργατών της Google.
Οι παραπάνω επιλογές αξιοποιούνται σήμερα σε μεγάλο βαθμό από δεκάδες Ελληνικές επιχειρήσεις που εκπαιδεύονται σε θέματα digital marketing και εφαρμόζουν τις γνώσεις δημιουργώντας νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Όπως τόνισε ο κ. Σίμος Κοσμετάτος στην εκδήλωση του Leader School για μικρομεσαίες εξαγωγικές επιχειρήσεις που διεξήχθη στις εγκαταστάσεις του Leader School στο Χολαργό, “η απόδοση των διαφημίσεων ξεπερνά κάθε προσδοκία αν το προϊόν και η επιχείριση έχουν υψηλά στάνταρ ποιότητας, επαγγελματική παρουσία στο διαδίκτυο και εξειδικευμένες γνώσεις digital marketing. Τότε μπορεί να έχουμε απόδοση 150%-250% στην αρχική μας επένδυση ανοίγοντας παράλληλα νέες αγορές”.
Επιμέλεια Άρθρου: Σίμος Κοσμετάτος - www.leaderschool.gr
Με πάνω από 11 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση διαδικτυακής περιουσίας και την προώθηση επιχειρήσεων στο διαδίκτυο, ο Σίμος Κοσμετάτος εργάζεται ως εκπαιδευτής σε θέματα Social Media & Internet Marketing στο Leader School και ως Σύμβουλος Διαδικτυακής Περιουσίας σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες στον τομέα της τεχνολογίας, της εστίασης, του εμπορίου, της υγείας και των media.